
Mikro poklon makro učinak

Promotivni pokloni mogu biti raznih oblika i veličina, ali ponekad najmanji poklon
ima najveći učinak.
Promotivni pokloni mogu biti raznih oblika i veličina, ali ponekad najmanji poklon ima najveći
učinak. Iako se često misli da su veći pokloni oni koji ostavljaju najveći dojam, mali i pažljivo
odabrani artikli mogu stvariti snažnu povezanost s korisnicima i brendom.
Izaberite praktičan artikl koji će trajati puno duže nego druga vrsta marketinga. Ono što je još
važnije, biti će dio svakodnevnog života korisnika, čime će kontinuirano širiti poruku vašeg
brenda i podsjećati na vaše poslovanje. Takvi proizvodi stvaraju dugoročnu vezu s vašim
brendom jer se koriste svakodnevno i uvijek su na dohvat ruke.
Zamislite najmanju stvar koja se može koristiti iz dana u dan:
strugalica za led,
balzam za usne,
mentol bomboni,
privjesak koji je ujedno i lampica…
Ovi mali, ali korisni proizvodi često ostavljaju jači dojam nego velike i skupe kampanje, jer
pokazuju pažnju prema korisniku i njegove stvarne potrebe.
Razlikujte se od konkurencije kreativnim pristupom. Dodajte neku neočekivanu
funkcionalnost proizvodu, zabavan dizajn ili humorističnu poruku koja će vas istaknuti. S
malim, ali promišljenim detaljima, vaš promotivni poklon postaje ne samo koristan, već i
nezaboravan.
Mali, ali promišljeni promotivni artikli mogu napraviti veliku razliku. Uz praktičnost,
kreativnost i osobni pečat, čak i najmanji pokloni postaju moćan alat u izgradnji
prepoznatljivosti brenda. Kada vaši kupci koriste takve proizvode, oni ne samo da koriste
nešto korisno, već i promoviraju vaš brend na svakom koraku, što čini vaš marketing
dugoročno uspješnim.